Sunday, March 6, 2011

sedih........

tepat jam 3.50am,abah aku telah kembali ke rahmatullah di hospital sultanah zainab kota bharu.ini bermaksud aku n adik beradik dah takder abah...abah terlalu cepat tinggalkan aku n adik2....kalu diikutkan abah tak la sakit lama sangat.sbulan jer dia dmam.n masa dia dmam dia masih lg boleh g keje.makin hari selera makan dia hilang..tido malam pon tak lena.sminggu sblm dia g, aku n suami balik kampung.selera makan dia sangat meningkat..satu hari aku balik,dia asyik mintak makan jer.then lpas tu dia trus dmam...kata ustaz arwah abah aku kena santau...hm...ntah la..mungkin dah takdir dia meninggal camtu dah...1 ari kat icu memberi aku seribu tekanan.adakah aku dapat menghadapi segala dugaan ini??????tanpa abah..camner idup aku atas dunia ni..camner idup kuarga aku??abah terlalu baik buat ku...insan yang terbaik atas dunia ni adalah abah aku..sejak kecil lg aku sentiasa rapat ngan abah aku..dah kawin pon au masih rapat..minggu depan nak balik klate..camner la idup aku nk hadapi tanpa abah..abah,terlalu awal abah tingalkan kami...sampai mati pon kami takkan lupa abah...segala tunjuk ajar,teguran abah pada kami adik beradik akan kami jadikan panduan dalam hidup kami...abah..terima kasih atas segalanya...abah tetap dihati selamanya...kami doakan moga roh abah ditempatkan di tempat orang2 yang soleh......aaaamin...

No comments:

Post a Comment